niedziela, 2 lutego 2014

kawowy tag

dzisiejsza moja praca to (rzadki u mnie) tag; 
jakiś czas temu znalazłam w necie taki cytat o kawie i koniecznie chciałam go gdzieś wepchnąć :D 
do naczynka z wodą wlałam kilka kropli różnych tuszy alkoholowych, które pozostały na powierzchni, w nich zmoczyłam kartonik/tło taga i po wyschnięciu pojawił się ciekawy efekt :) oprócz tego stemple odbiłam tuszem StazOn`a i użyłam kilku kawałków mojej hendmejdowej gazetowej washitape; do tego filiżanki po kawie i mój cytacik :)
ponieważ tag ma tuszowe tło to zgłaszam go do Craft Szafy na tuszowe wyzwanie

3 komentarze:

  1. :-D zgadzam się z przesłaniem taga ;-D Wyszedł świetny, poza tym- fajny mediowo ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny tag!!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny tag! a o twojej hendmejdowej taśmie czytałm na scrapujacych polkach - fajny tutek :)

    OdpowiedzUsuń