wtorek, 2 kwietnia 2013

"zdrowe babeczki dyniowe" w albumie :)


jeszcze w listopadzie ubiegłego roku 
na stronie Akademii Zdrowego Przedszkolaka był ogólnopolski konkurs fotograficzny na zdrową potrawę z sezonowych warzyw i owoców; zaangażowałyśmy z Zosią pół rodziny ;) obfotografowałyśmy cały proces twórczy.... no i wygrałyśmy! :D  
nasze babeczki zostały też wrzucone do ichniejszych przepisów!
no i tak od listopada konkursowe zdjęcia leżały sobie u mnie i czekały... ale w Święta do mnie przemówiły i zrobiłam im albumik; 
jako baza posłużyła mi stara książeczka dziecięca o ciekawym kształcie - do ostatniej, dłuższej strony przyklejone było pudełeczko z pisakami a mi posłużyło jako doskonałe miejsce na przepis :)
i okazało się że babeczkowy albumik doskonale wpisuje się w dwa ciekawe wyzwania:
 Lemonade Challenge #52 - Zajadamy słodkości
a, i zachęcam do zajrzenia na Twórczy Weekend u Titanii 








 

10 komentarzy:

  1. album jest przecudowny i jaki słodki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album! Będzie cudowną pamiątką :)

    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)
    Pozdrawiam, Wikucha - DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. albumik rewelacja ... super pomysł pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Widać w nim wiele ciepła i radośći. Nie tylko z pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny
    i jaka swietna pamiatka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudny...
    Ja się już od dłuższego czasy za album zabieram i... jakoś wciąż odwagi mi brak...
    Gratuluję wygranej a babeczki... mniam... aż ślinka pociekła

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny albumik!
    Pozdrawiam, Mysiek-DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. super album
    kolory świetne
    takie wesoły
    bardzo apetyczne zdjęcia
    dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu-ewa.pl
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje album i będzie piękną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i smakowity ten albumin, będzie wspaniała pamiątką :))

    OdpowiedzUsuń