wtorek, 14 lutego 2012

wyniki Candy

dziś Walentynki, wraz z wszędobylskim kolorem czerwonym i różowym :)
dlatego u nas tak trochę na przekór - wszędzie zielono :)
a zatem...
maszyna losująca została uruchomiona i wylosowana została... szafirek :) GRATULACJE!
ale ponieważ na candy zgłosiło się ponad 170 osób(!!!!!!!) ku mojemu wielkiemu i miłemu zaskoczeniu(!!) postanowiłam, że wylosujemy jeszcze jedną osobę, tak na pocieszenie;
niestety przy drugim losowaniu aparat odmawiał posłuszeństwa, więc niezbyt wyraźnie widać kto to ale uwierzcie, że to była guma balonowa :) również gratulujemy!! :)
a tu jeszcze zdjęcie drugiego "pocieszajkowego" zestawu
mini zestaw papierów 20x20 Piece of Cake Dovecraft, kartonowe wycinanki, czerwony tusz do stempli, książkę o scrapbookingu, kwiatki i cieszący się dużym powodzeniem breloczek - rower :)
wszystkim BARDZO BARDZO dziękuję za udział w cukierasach a zwyciężczynie proszę o kontakt w celu ustalenia szczegółów wysyłki :)

18 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyń :)
    Dziękuję za zorganizowanie rozdania i świetną zabawę :)

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje i dziękuje za zabawę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę :) i gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  6. A to szczęściary... :) gratuluję i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zabawa ja nie jestem zaskoczona, ze było aż tylu chętnych :) U mnie skromniejsze nagrody ale oczywiście serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło było się bawić :) Gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wylosowanym ! :)
    Pozdrawiam-Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za miłą zabawę, zwyciężczyniom gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za miłą zabawę :))


    a jednak szkoda, że to nie ja.....

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję!! Pierwszy raz los się do mnie uśmiechnął:) Gratulacje również dla Gumy Balonowej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za nagrodę pocieszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za zorganizowanie candy:) Gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwyciężczyń! Dziękuję za zabawę i zapraszam na moje filcowe cukierasy - może coś wpadnie Ci w oko :)

    OdpowiedzUsuń