poniedziałek, 28 kwietnia 2014

sweet side of life :)

kiedyś zrobiłam pracę na tylnej stronie blejtramu i bardzo mi się spodobał efekt; zatem znowu spróbowałam, choć w mniejszym formacie; 
tło jest bardzo mediowe - gesso, farby akrylowe, misty, ecoliny, maska i trochę stemplowania w tle (niesamowity efekt dają te przenikające się kolory, prawda?); kolorystyka zaczerpnięta z  palety numer 2 wyzwania w Craftowym Ogródku; z przodu sweetaśna babeczka z wisienką z masy plastycznej;
pracę tą zrobiłam dla pewnej znajomej która piecze wyjątkowo pyszne babeczki i fantastyczne brownies ;D
a zgłaszam ją jeszcze na wyzwanie Sweet Stamps oraz wyzwanie Paint it na City Crafter


hmm.. i tu mam zagwozdkę - powinno być "look at the sweet side..." czy "look on the sweet side..."
http://citycrafter.blogspot.com/2014/04/city-crafter-challenge-blog-week-208.html
http://craftowyogrodek.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-ze-scrapincem-chalenge-with.html

5 komentarzy:

  1. WOW I LOVE this!!Thanks for linking up this week at CCCB :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely fabulous card!! Thanks o much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wesoła rameczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo piękna i pozytywnie nastrajająca praca, świetne przejścia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń