poniedziałek, 20 stycznia 2014

dla Babci i Dziadka

Witam po krótkim urlopie :) śniegu co prawda jak na lekarstwo ale dziękujmy Bogu za wynalazek armatek śnieżnych :)
ale, nie przynudzając...i tym razem zamierzam się chwalić ponieważ zostałam zaproszona do DT skelpu Crafty Moly; jestem bardzo dumna z tego faktu i już Wam pokażę co zrobiłam z pomocą ich produktów; 
skoro już za momencik Dzień Babci i Dzień Dziadka to nie mogło się obejść bez kartek dla nich; w moich ulubionych  ramkach z masy plastycznej MS  umieściłam stempelki Najwspanialszej Babci na Świecie oraz Najlepszemu Dziadkowi na Świecie, a do ozdoby wykorzystałam jeszcze delikatne ornamenty tekturki Fantazja3

2 komentarze:

  1. gratulacje :) kartki prześliczne! super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne karteczki , całkiem inne od wszystkich . Serdecznie gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń