wtorek, 6 sierpnia 2013

album łebski cz.1

od wieeeeeelu miesięcy pracuję już nad albumem z zeszłorocznych wakacji nad morzem; ponieważ wybrało mi się sporo zdjęć to i praca zajmuje mi sporo czasu :) 
ale kilka stron już jest, więc chętnie zaprezentuję pierwsze zdjęcia: to z wieży widokowej - dzieci śmiały się że są wysooooko w chmurach stąd te obłoczki  :) a czy wiecie że na Craft4You jest chmurkowe wyzwanie? ;) użyłam ich gessa oraz czarnego tuszu
i jeszcze raz prezentuję się na  88ym Twórczym Weekendzie

9 komentarzy:

  1. Wygląda super! Trzymam kciuki za wytrwałość i oby szybko udało Ci się skończyć :).. przecież jeszcze pewnie tyle cudownych chwil czeka na albumy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) rzeczywiście - zdjęć na albumy czeka cały ogromny stos! tylko, że doba ma jedynie 24h więc to wszystko idzie trochę po ślimaczemu... pozdrawiam!

      Usuń
  2. Och przefajny...i podziwiam za wytrwałość. Ja mam kilka takich albumów które powinnam zrobić, ale ostatnio doszłam do wniosku że jedyne co mogę zrobić to ładne okładki, przerasta mnie coś jak jest już mocno przeterminowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) u mnie 99% albumów jest zawsze przeterminowane :) ale akurat okładki to z kolei dla mnie najgorsza rzecz bo robię je na końcu, jak już jestem wypluta z pomysłów.. :D no ale album bez okładek to chyba nie do końca album ;)
      pozdrawiam i też życzę wytrwałości

      Usuń
  3. noooo u Ciebie albumy scrapowe to zawsze miodzio, co tu dużo mówić
    z niecierpliwoscią czekam na kolejne czesci i oczywiscie nie zapomnij sie pochwalic w TW - koniecznie!

    czym robiłaś te szesciokąty honeycomb? to jakaś maska? tusz? gesso?
    ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a tą maskę "plaster miodu" kupiłam w stempell i kartoon i oczywiście potraktowałam gessem

      Usuń
  4. bardzo fajna pamiątka będzie.

    OdpowiedzUsuń