środa, 24 października 2012

grudniownik w złotym brokacie :)

dziś chcę pokazać swój grudniownik zrobiony na bazie kopertowej;
zaczęłam go w sobotę na warsztatach z anną-marią i nulką na Craftshow  a wczoraj i dziś jeszcze go wykańczałam i troszkę "podtunningowałam";
 podoba mi się, jest inny niż to co dotychczas robiłam :) 
i zaraziłam się złotym brokatem - on rzeczywiście wszędzie pasuje! :D
oczywiście pokażę nie wszystko bo tak na dobrą sprawę to ukończony będzie dopiero po wklejeniu odpowiednich zdjęć grudniowych










8 komentarzy:

  1. Uroczy :)
    Ciekawe jaki będzie na koniec grudnia?!

    OdpowiedzUsuń
  2. ! no nie, masz okładkę! xD a ja jeszcze nie, super całość wygląda :D Fajnie było razem poskrapować ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny :).. dla mnie już wygląda jak wykończony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest!!! po wypełnieniu fotkami będzie ekstra!!! Mam nadzieję ,ze się pochwalisz ))) Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń